Σάββατο 7 Μαΐου 2011

Απολογισμός της σημερινής μέρας... (6/5/2011)

Η μέρα αυτή είναι ουσιαστικά η τελευταία μέρα των υποχρεώσεών μας στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Comenius Teen TV. Το πρωί πήγαμε στο σχολείο, όπου συζητήθηκαν κάποια πράγματα, σχετικά με το βίντεο που πρέπει να γυριστεί εδώ. Μόλις αυτά κανονίστηκαν, πήγαμε στην παραλία Λας Καντέρας, όπου και έγιναν τα γυρίσματα. Επιστρέφοντας στο σχολείο, επιβιβαστήκαμε σε ένα λεωφορείο, με προορισμό το Roque Nublo. Το Roque Nublo είναι η κορυφή ενός βουνού στο κέντρο του νησιού. Ακολουθήσαμε ένα μικρό μονοπάτι και φτάσαμε στην κορυφή. Καθίσαμε εκεί περίπου μία ώρα. Έπειτα ξαναμπήκαμε στο λεωφορείο και φτάσαμε σε ένα μικρό χωριουδάκι, στο οποίο και φάγαμε. Επόμενος σταθμός ήταν η πόλη Arucas, όπου και επισκεφτήκαμε τον ναό του Ιωάννη του Βαφτιστή. Ήταν αρκετά μεγάλος και εντυπωσιακός. Αφού περιπλανηθήκαμε λίγο στην πόλη, επιστρέψαμε στο Λας Πάλμας Ντε Γκραν Κανάρια. Εκεί, οι Έλληνες μαζί με τους άλλους ξένους, μπήκαμε στο εμπορικό κέντρο “Las arenas”, όπου και ψωνίσαμε. Εγώ δεν αγόρασα τίποτα. Στο ξενοδοχείο επιστρέψαμε με ταξί. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα ταξί είναι πολύ καθαρά και οι οδηγοί τους αρκετά ευγενικοί, και μάλιστα σταματάνε μόλις δουν πεζό επί του δρόμου, για να περάσει. Απόψε, είμαστε καλεσμένοι στο αποχαιρετιστήριο δείπνο του προγράμματος, σε ένα Λιβανέζικο Εστιατόριο. Το φαγητό, μέχρι στιγμής, είναι πάρα πολύ καλό και επικρατεί μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα. Το άρθρο αυτό το έχω γράψει σε επεξεργαστή κειμένου, την ώρα που ήμουν στο τραπέζι. Αύριο η μέρα θα είναι ελεύθερη. Θα έχουμε την ευκαιρία να περιπλανηθούμε στην πόλη και να αγοράσουμε αναμνηστικά. Την Κυριακή, περίπου στις 11, αναχωρεί πτήση της Iberia για Μαδρίτη. Θα μείνουμε εκεί λίγες ώρες και έπειτα θα επιβιβαστούμε σε άλλη πτήση της Iberia, η οποία, αργά το βράδυ, θα φτάσει στην αγαπημένη πατρίδα...

(Φωτογραφία: Όλοι οι Έλληνες μαζί στο μεσημεριανό φαγητό.)