Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Ανασκόπηση στη χθεσινή και σημερινή μέρα.

Από χθες το απόγευμα βρίσκομαι στο νησί Λας Πάλμας στα Κανάρια Νησιά. Μένω στην πρωτεύουσα Λας Πάλμας Ντε Γκραν Κανάρια. Έφυγα χτες το πρωί από το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος στην Αθήνα, με πτήση της Iberia. Επειδή η πτήση ήταν με ανταπόκριση, αλλάξαμε αεροπλάνο στο αεροδρόμιο της Μαδρίτης. Το αεροδρόμιο της Μαδρίτης ήταν τεράστιο, με πολλές σκάλες, μαγαζιά... Μόλις φτάσαμε στον προορισμό μας, ξεκουραστήκαμε λίγο, και έπειτα πήγαμε να συναντήσουμε τις αποστολές των άλλων χωρών. Φάγαμε μαζί τους, και αργά το βράδυ, επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. Σήμερα επισκεφτήκαμε το ισπανικό σχολείο. Ήταν αρκετά μεγάλο και καθαρό. Εκεί συζητήσαμε με τις άλλες αποστολές μερικά θέματα που είχαν σχέση με τα βίντεο που κάθε χώρα ετοιμάζει, φάγαμε, και το απόγευμα δοκιμάσαμε κάτι εκπληκτικό, δαμάσαμε τα κύματα με τη σανίδα του σέρφινγκ, στην πανέμορφη παραλία Λας Καντέρας. Ήταν μια καταπληκτική εμπειρία που θα θυμάμαι για καιρό. Μετά το μπάνιο, φάγαμε όλοι οι Έλληνες μαζί σε μια πιτσαρία, και αυτή τη στιγμή είμαστε μαζεμένοι στο ξενοδοχείο. Ο λόγος που δεν έγραψα χτες, είναι ότι το internet του ξενοδοχείου αντιμετωπίζει προβλήματα. Προσωρινά έχουν επιλυθεί, και ελπίζω να μη συνεχιστούν, έτσι ώστε να συνεχίσει κανονικά η λειτουργία του blog.

(Φωτογραφία: Η παραλία Λας Καντέρας)