Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

Η σημερινή μέρα στα Κανάρια

Σήμερα, κατά τη γνώμη μου, ήταν η πιο ωραία μέρα στα Κανάρια. Ξυπνήσαμε το πρωί, πήραμε πρωινό, και αφού περπατήσαμε το δρόμο δίπλα στην παραλία Λας Καντέρας, φτάσαμε στο σχολείο. Εκεί, μας εδόθησαν μερικές οδηγίες, σχετικά με ένα βίντεο που πρέπει να γυρίσουμε εδώ, το οποίο είναι σχετικό με το πρόγραμμα Comenius. Έπειτα, πήγαμε για κάποια γυρίσματα στην παραλία, και επιστρέψαμε στο σχολείο. Εκεί μας περίμενε ένα λεωφορείο, όπου πήρε όλα τα παιδιά, και μας οδήγησε στην παλιά πόλη του Λας Πάλμας Ντε Γκραν Κανάρια. Ήταν πολύ εντυπωσιακά εκεί. Επισκεφτήκαμε μια έκθεση με κόμικ και animation, και το δημαρχείο της πόλης, όπου μας υποδέχτηκε ο δήμαρχος και μας μοίρασε αναμνηστικά. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η αίθουσα συνεδριάσεων του δημαρχείου έχει χαρακτηριστική παλιά διακόσμηση, η οποία υπενθυμίζει άλλες εποχές. Μετά το δημαρχείο, πήγαμε με το λεωφορείο, σε ένα ωραίο εστιατόριο, αρκετά έξω από την πόλη, σκαμμένο μέσα σε ένα βουνό, όπου και φάγαμε. Μετά το φαγητό, ήρθε το πιο ωραίο μέρος της σημερινής μέρας, η επίσκεψη σε μια μεγάλη αμμώδη παραλία. Η άμμος ήταν πάρα πολύ, και κάλυπτε μια τεράστια έκταση, η οποία έμοιαζε μια έρημο. Εκεί περπατήσαμε με τους υπόλοιπους Έλληνες. Μάλιστα, για πλάκα, κάναμε τους χαμένους ταξιδιώτες στην έρημο. Μετά από αυτό ήρθε η ώρα της επιστροφής. Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλά μέρη στα Κανάρια μοιάζουν με την Ελλάδα. Έτσι σε κάποια σημεία, η εθνική οδός έμοιαζε να περνά από την Πελοπόννησο, τα Μέγαρα, τα διυλιστήρια της Ελευσίνας.... Αύριο είναι η τελευταία μέρα που έχουμε υποχρεώσεις με το πρόγραμμα. Το Σάββατο θα έχουμε όλη τη μέρα ελεύθερη και την Κυριακή το πρωί θα αναχωρήσουμε για την αγαπημένη πατρίδα...

(Φωτογραφία: Εγώ με το φίλο Κωνσταντίνο Σ., χαμένοι στην έρημο. Η κούραση και η ταλαιπωρία φαίνεται στα πρόσωπά μας...)