Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2011

Η γάτα (Ανέκδοτο)

Ένας τύπος ήθελε να ξεφορτωθεί τη γάτα του και επειδή δεν ήξερε τον τρόπο, ρωτούσε τους γύρω του. Ένας γείτονας του λέει:

-Μη στεναχωριέσαι! Θα πας να την αφήσεις στο διπλανό χωριό, κι έτσι δεν θα μπορέσει να βρει το δρόμο πίσω.

Την άλλη μέρα συναντιούνται τυχαία:
-Να μην σε ρωτήσω καλύτερα τι έγινε. Πέτυχε το κόλπο μου, ε;
-Δυστυχώς όχι! Έκανα όλα όσα μου είπες, αλλά η γάτα βρήκε το δρόμο, απαντάει εκείνος φανερά απελπισμένος.
-Μη στεναχωριέσαι. Μ' αυτό που θα σου πω τώρα αποκλείεται να βρει το δρόμο.
Λοιπόν, θα πας σ' αυτό το χωριό. Σε εκείνο το σημείο θα συναντήσεις μια διασταύρωση. Θα στρίψεις αριστερά και θα συνεχίσεις ευθεία. Θα σου σχεδιάσω και έναν χάρτη.

Την άλλη μέρα ξανασυναντιούνται:
-Τι έγινε τελικά; Πες μου τα αποτελέσματα του περίφημου σχεδίου μου...
-Άστα! Πάλι καλά που ήταν και η γάτα μαζί μου, γιατί αλλιώς δεν θα έβρισκα το δρόμο να γυρίσω στο σπίτι μου!

(Από το "Μίκυ Μάους", τεύχος 1934, 8 Αυγούστου 2003)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας.