Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Το ελληνικό Google τιμά τα 101 χρόνια απ' τη γέννηση του Οδυσσέα Ελύτη












101 χρόνια συμπληρώθηκαν, σήμερα, από τη γέννηση του νομπελίστα ποιητή Οδυσσέα Ελύτη. Το ελληνικό Google, τιμώντας τον μεγάλο Έλληνα ποιητή άλλαξε το σήμα του με την παραπάνω εικόνα.

-----------------------------------------------------------


Οδυσσέας Ελύτης
Από το Άξιον Εστί:
Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική

"Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική.
το σπίτι φτωχικό στις αμμουδιές του Ομήρου...

Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου..."

------------------------------------------------------------------------

ΑΦΗΓΗΤΗΣ


Ο Ήλιος ο Ηλιάτορας
    ο πετροπαιχνιδιάτορας

από την άκρη των ακρώ
    κατηφοράει στο Ταίναρο
Φωτιά 'ναι το πηγούνι του
    χρυσάφι το πιρούνι του.
    μόνον ετούτον αγαπώ!»
    νερά πράσινα κι άπατα
    μόνον ετούτον αγαπώ!»

                Ο ΗΛΙΟΣ
Ε σεις στεριές και θάλασσες
    τ' αμπέλια κι οι χρυσές ελιές

ακούτε τα χαμπέρια μου
    μέσα στα μεσημέρια μου
«Σ' όλους τους τόπους κι αν γυρνώ
Από τη μέση του εγκρεμού
    στη μέση του αλλού πελάγου
κόκκινα κίτρινα σπαρτά
«Σ' όλους τους τόπους κι αν γυρνώ
Με τα μικρά χαμίνια του
    καβάλα στα δελφίνια του

με τις κοπέλες τις γυμνές
    που καίγονται στις αμμουδιές

με τους λοξάτους πετεινούς
    και με τα κουκουρίκου τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας.