Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

Μουσικές αναμνήσεις απ' την Ισλανδία

Η Ελληνική αποστολή του Comenius Teen TV
Πέρασαν κιόλας 3 χρόνια απ' το ταξίδι μου στην Ισλανδία, το Μάρτιο του 2011 (10-03-11 μέχρι 17-03-11). Το ταξίδι αυτό έχει μείνει χαραγμένο στη μνήμη μου, όχι μόνο γιατί ήταν το πρώτο μου στο εξωτερικό, αλλά και επειδή αποτέλεσε μια εμπειρία ζωής. Αποφάσισα, λοιπόν, για την επέτειο των 3 χρόνων, να συγκεντρώσω σε αυτήν την ανάρτηση, μερικά τραγούδια, τα οποία άκουγα κατά τη διάρκεια των ημερών αυτών. Τα τραγούδια αυτά μου θυμίζουν διάφορες εικόνες απ' το ταξίδι αυτό...!



Η νήσος των Αζορών
(Αν θυμάμαι καλά, το άκουγα κατά την προσγείωση στο αεροδρόμιο του Κέφλαβικ)



Το τραγούδι της ξενιτιάς
(Το βράδυ μεταξύ 12-03 και 13-03, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού απ' το Ρέικιαβικ στο χωριό Grundarfjörður, όπου μείναμε)



No milk today
(Αυτό και το επόμενο τα είχαμε βάλει ένα απόγευμα στον ξενώνα στο Grundarfjörður)



Σαν παιδί



Δεν κάνει κρύο στην Ελλάδα
(Το τραγουδούσαμε όλοι μαζί, κάποια απ' τις μέρες που πηγαίναμε με τα πόδια στο συνεργαζόμενο σχολείο. Είχε ρίξει πολύ χιόνι το προηγούμενο βράδυ.)



Πάμε όλοι μαζί σε μια παραλία
(Ανάλογη κατάσταση με την παραπάνω)



Κατιούσα
(Η Γ' Γυμνασίου ήταν η περίοδος που είχα αρχίσει να ασχολούμαι με τη ρώσικη μουσική. Κατά τη διάρκεια εξόρμησης με λεωφορείο στη χερσόνησο Snæfellsnes)



Καράβια αλήτες
(Στην απογείωση του αεροπλάνου της Ολυμπιακής από το Παρίσι, με προορισμό την Αθήνα)



Και με αυτή το μουσικό ταξίδι, τελείωσε μια αναπόληση του αξέχαστου αυτού ταξιδιού. Ελπίζω στο μέλλον να ξαναβρεθώ στη μαγευτική αυτή χώρα, την οποία έχω μέσα στην καρδιά μου!

---------------------------------------
Όποιος αναγνώστης επιθυμεί να διαβάσει τις αναρτήσεις της ανταπόκρισης μου απ' την Ισλανδία, μπορεί να κάνει κλικ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας.