Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Υπολογιστών, Βόλος

Το κεφάλαιο "Σχολείο - Πανελλήνιες" έκλεισε οριστικά...! Οι βάσεις ανακοινώθηκαν προχθές, και πλέον θα είμαι φοιτητής στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών, της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, στην όμορφη πόλη του Βόλου. Μόλις ανακοινώθηκαν οι βάσεις, αναχώρησα αμέσως για Βόλο. Βρήκα σπίτι σε μια ήσυχη γειτονιά, στο δρόμο της σχολής. Επέστρεψα Αλιβέρι χθες το απόγευμα, και περίπου σε μια βδομάδα θα ξαναπάω, για να αρχίσω να ετοιμάζω το σπίτι.

Από το λίγο που έχω δει, ο Βόλος μου άφησε θετικές εντυπώσεις, μεγάλοι δρόμοι και πεζόδρομοι, ωραία κτήρια... Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ότι πολλοί κάτοικοι της πόλης, αλλά και οι φοιτητές, μετακινούνται με ποδήλατα. Το αστείο της όλης υπόθεσης είναι ότι πριν μια βδομάδα, είχα πάει στο Βόλο, μετά από πρόσκληση της ξαδέρφης μου...

Πάντως, πρέπει να πούμε ότι έγινε μεγάλο αλαλούμ με τις βάσεις, που οι επίδοξες "Πυθίες" των βάσεων, δεν κατάφεραν να προβλέψουν! Όπως και να 'χει, αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους τους υποψηφίους για την προσπάθειά τους, είτε τα κατάφεραν είτε όχι.

Καλή φοιτητική ζωή σε όσους πέρασαν..., κουράγιο και προσπάθεια σε όσους θα ξαναπροσπαθήσουν...!

Πολλές ευχές για καλή επιτυχία σε όσους θα δώσουν φέτος πανελλήνιες...!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας.