Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2014

Καλά Χριστούγεννα...!

Μετά από 3 μήνες στο Βόλο, την Τρίτη (23/12) το απόγευμα, επέστρεψα σπίτι μου...! Έφυγα με το λεωφορείο στις 12 το μεσημέρι από το Βόλο, κατά τις 3:30 κατέβηκα Σχηματάρι, όπου με περίμεναν οι γονείς μου. Σε μια ώρα και κάτι, έφτασα Αλιβέρι.

Δεν μπορώ να πω ότι αυτούς τους 3 μήνες το Αλιβέρι μου έλειψε, πιο πολύ μου έλειπε το σπίτι μου...! 

Όπως και να 'χει, τα Χριστούγεννα ήρθαν και φέτος...!

Εύχομαι σε όλους τους αναγνώστες του blog "Χρόνια Πολλά" και Καλές Γιορτές...!

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μερικές φωτογραφίες από τον χριστουγεννιάτικο Βόλο, που τράβηξα τις προηγούμενες μέρες...!

Χρόνια Πολλά...!

Το δέντρο των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών





















Το δέντρο του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας





















Το καραβάκι στην είσοδο της πόλης
















Στην είσοδο του Βόλου

















Οδός Γκλαβάνη

















Οδός Ερμού, ο εμπορικός δρόμος της πόλης

















Οδός Αγίου Νικολάου

















Άγιος Νικόλαος

















Το καμπαναριό και η φάτνη

















Στη φάτνη μένουν 3 αρνάκια και ένα πόνυ... Αληθινά...

















Το μπλε ποτάμι... Οδός Δημητριάδος

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εδώ μπορείτε να γράφετε τα σχόλιά σας.